Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową Konsument powinien pisemnie (na adres: kontakt@noweokazje.pl ) poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji.

Reklamowany towar należy odesłać do Sklepu na adres OKAZJA Monika Kołodziej, 32-340 Wolbrom, ul. Zarzecze, Wyzwolenia 38 (z dopiskiem Sklep NoweOkazje.pl) wraz z opisem niezgodności.

  • W przypadku reklamacji związanej z uszkodzeniem towaru podczas transportu, należy do reklamowanego produktu dołączyć protokół szkody spisany z kurierem w momencie odbioru paczki.
  • Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.
  • Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy do Klienta ponosi Sklep.
  • Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014., poz. 827 z późniejszymi zmianami, Konsument, który zawarł umowę kupna towaru na odległość, ma prawo w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny oraz do jego zwrotu wciągu kolejnych 14 dni. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, Sklep ma prawo nie przyjęcia zwrotu.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy i dokonać zwrotu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:
    OKAZJA Monika Kołodziej
    Zarzecze, ul. Wyzwolenia 38

    32-340 Wolbrom
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy - możesz pobrać tutaj
  • Dołącz do przesyłki oryginalny dowód zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością)
  • Jeśli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony nr konta bankowego dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu. W ciągu 7 dni roboczych odeślemy produkt na wskazany adres.